Alle virksomheder har et begrænset antal mødelokaler. Hvis der er høj mødeaktivitet, så kan det være svært at styre logistikken. Der kan let opstå dobbeltbooking, hvis man ikke har en eller anden form for registrering. Man kommer til at bruge uhensigtsmæssigt meget tid på at planlægge og tage kontakt til kolleger, hvis det hele skal falde på plads. Det giver et dårligt flow, hvor man hele tiden må standse op og tjekke, om alt er som det skal være, når man booker møder.
Pronestor Planner er et elektronisk system til mødebooking. Ved at registrere alle møder og hvilke lokaler, der er ledige eller optaget, så får man et overblik over den konkrete situation, og det sparer både tid og kræfter. I stedet for at lade mødebooking være noget, der er overladt til hver enkelt medarbejder, så har man et system, som man registrerer møderne i, så alle kan se, hvad der er ledigt. Ikke bare lokaler, men også medarbejdere. God mødebooking kan spare vigtig tid.
Bestil en demo og se fordelene
Pronestor har udviklet en demo, der enkelt og lige til forklarer fordelene ved elektronisk mødebooking. Det er rart at se det illustreret og forklaret på en let forståelig måde. Hvis der er ting, I ønsker at gå i dybden med, så finder I massere information om Pronestor Planner på Pronestors hjemmeside. Man skal naturligvis vide, hvad man får, inden man investerer i software, der kan lette logistikken omkring mødebooking. Men et godt bud er, at det altid kan betale sig at bruge et elektronisk system, da din hverdag smidiggøres elektronisk system.
Det store overblik
Pronestor Planner giver et overblik, hvor alle kan se hvad der foregår på virksomhedens mødegange. Det forhindrer situationer, hvor man står med en gæst og skal i møde, men opdager at det lokale, man troede var ledigt, er optaget af et andet hold. Det er ikke nogen rar situation at stå i. Slet ikke hvis det drejer sig om en vigtig kunde eller samarbejdspartner, man gerne vil gøre et godt indtryk på. Her er elektronisk mødebooking en kæmpe fordel for hele virksomheden.